Опублікована книга автора Ducke Короткий зміст Як кажуть, Бог вмер, а разом з ними і вмерли релігійні цінності, які тримали людство докупи на протязі тисячоліть і це призвело до небаченої духовної і моральної кризи. Але насправді, проблема не в тому, що Бог - вмер, проблема в тому, що ми сприймаємо його смерть як проблему, а не як крок вперед в плані розвитку людства, і тому не помічаємо, що він насправді - живий. Живий в людині, а людина - жива в Богові, а точніше - людина сама перетворилась на Бога.
Я можу навести багато прикладів агресивної реклами, яка "тисне" на споживача змушуючи його придбати той айфон, "бо тільки з новий айфоном 13 ви виглядатиме круто і будете особистістю". Тому людина яка легко піддається зовнішньому впливу реклами іде і купує новий айфон навіть якщо в неї старий гарно працює лише для того щоб хтось сказав що вона "крута", "така як усі", "продвинута". Виробники товарів просувають свої товари на ринок рекламуючи їх у агресивний спосіб і використовуючи зірок відомих людей. Тому споживач подивившись рекламу Олі Полякової чи Олега Виника з новим айфоном 13 у руці напевно побіжить і купить собі такий самий щоб бути таким як вони "просунутим".
Якщо всі люди будуть купувати лише потрібні їм речі, то виробники товарів розкоші просто збанкрутують. Уявіть собі що виробник брендового взуття випустив нову модель жіночого взуття та активно рекламує її у ЗМІ , а ви пишете що можна носити і взуття яке куплене на Троєщині і навіщо витрачати марно гроші на взуття яке через рік вийде з моди. А як бути виробнику шикарного взуття який вже вклав гроші у виробництво цього розкішного взуття і хоче отримати свій прибуток ?
Виробники товарів розкоші спекулюють на бажанні окремих верств населення виглядати краще за інших і формуючи їх потреби тому надмірне споживання це буде вічною проблемою людства. До речі мені здається що таким чином люди скидають стрес від того шаленого ритму життя який сучасна людина мусить підтримувати щоб бути багатою та успішною. Шопоголізм це моральна компенсація за постійний стрес пов'язаний із веденням активного ритму життя сучасною діловою людиною.
Стара жінка тримає при собі дорослого сина і не дозволяє йому завести сім'ю. Він майже змирився з тим що так і залишиться при мамі бездітним холостяком, але доля дала йому шанс змінити своє життя. Більше
Найгірше та найважче випробовування в його житті, викликане Сутності поза межами нашої буденної реальності та його розуміння..і абсолютно невідомо, як саме це все завершиться
натхнено переглядом фільма "Воно" 2017-го року Більше
Тітонька «Яка різниця» не припиняє заявлятись. Вона думає, що вона нікому не заважає, та, втім, догоджати її короткозорості в мене бажання нема. Тож одного разу і кажу я їй:... Більше
Опублікована книга автора Ducke
Короткий зміст
Як кажуть, Бог вмер, а разом з ними і вмерли релігійні цінності, які тримали людство докупи на протязі тисячоліть і це призвело до небаченої духовної і моральної кризи. Але насправді, проблема не в тому, що Бог - вмер, проблема в тому, що ми сприймаємо його смерть як проблему, а не як крок вперед в плані розвитку людства, і тому не помічаємо, що він насправді - живий. Живий в людині, а людина - жива в Богові, а точніше - людина сама перетворилась на Бога.
Коментувати
Я можу навести багато прикладів агресивної реклами, яка "тисне" на споживача
змушуючи його придбати той айфон, "бо тільки з новий айфоном 13 ви виглядатиме
круто і будете особистістю". Тому людина яка легко піддається зовнішньому впливу
реклами іде і купує новий айфон навіть якщо в неї старий гарно працює лише для того
щоб хтось сказав що вона "крута", "така як усі", "продвинута". Виробники товарів
просувають свої товари на ринок рекламуючи їх у агресивний спосіб і
використовуючи зірок відомих людей. Тому споживач подивившись рекламу Олі
Полякової чи Олега Виника з новим айфоном 13 у руці напевно побіжить і купить собі
такий самий щоб бути таким як вони "просунутим".
Коментувати
це право людини)
раз партія вже все вирішувала за всіх більше не треба)
Коментувати
Якщо всі люди будуть купувати лише
потрібні їм речі, то виробники товарів
розкоші просто збанкрутують. Уявіть собі
що виробник брендового взуття випустив
нову модель жіночого взуття та активно
рекламує її у ЗМІ , а ви пишете що можна
носити і взуття яке куплене на Троєщині і
навіщо витрачати марно гроші на взуття
яке через рік вийде з моди. А як бути
виробнику шикарного взуття який вже
вклав гроші у виробництво цього
розкішного взуття і хоче отримати свій
прибуток ?
Коментувати
Виробники товарів розкоші спекулюють
на бажанні окремих верств населення
виглядати краще за інших і формуючи їх
потреби тому надмірне споживання це
буде вічною проблемою людства. До речі
мені здається що таким чином люди
скидають стрес від того шаленого ритму
життя який сучасна людина мусить
підтримувати щоб бути багатою та
успішною. Шопоголізм це моральна
компенсація за постійний стрес
пов'язаний із веденням активного ритму
життя сучасною діловою людиною.
Коментувати