Слава ЗСУ!

знайди книгу для душі...

Читай онлайн! Читай онлайн українською безкоштовно > Форум > Статті > Маніфест номер два - про Бога сучасності: він вмер, він жив, він ніколи не вмирав

Постів: 23

Маніфест номер два - про Бога сучасності: він вмер, він жив, він ніколи не вмирав

Повна версія тут

Коментувати

Зниження доходів найбідніших верств
населення спричинює смерть 21 тисячі
людей щодня.
Але 10 найбагатших людей світу
збільшили свої сукупні статки у понад
два рази з березня 2020 року, повідомляє
Oxfam.За даними Forbes, на які
посилається благодійна організація, до 10
найбагатших людей світу входять: Ілон
Маск, Джефф Безос, Бернар Арно та
родина, Білл Гейтс, Ларрі Еллісон, Ларрі
Пейдж, Сергій Брін, Марк Цукерберг, Стів
Балмер і Воррен Баффет. В сукупності їхні
статки зросли з 700 млрд доларів до 1,5
трлн доларів, між ними є значні
відмінності. Статки Маска виросли на
понад 1000%, а статки Гейтса зросли лише
на скромні 30%.

Коментувати

Хто винен у тому, що
середньостатистичний індивід живе
культурою масового споживання?
Маркетологи та виробники товарів, які
через ЗМІ промивають людям мізки
змушуючи їх купувати все нові і нові
товари.



Коментувати

Admin (Фото)
Постів: 188

всі дорослі люди і мають свою голову на плечах
валити на маркетологів і змі - визнавати що люди не достойні свободи волі

Коментувати

Постів: 23

не зовсім розумію, що саме ви хотіли циим сказати)

Коментувати

Постів: 23

повністю згоден)

Коментувати

Постів: 23

загалом, хочу відповісти на ваш коммент про маркетологів і виробників, але чомусь
комент не хочуть публікувати...можливо, він завеликий, не знаю, зараз буду рішати це
питання)

Коментувати

Постів: 23

Відповім на цю критику, принаймні, я так розумію, що це критика.
По-перше - а хто прищепив маркетологам і виробникам товарів таку філософію
життя? Ще одні маркетологи і виробники товарів? А їм? ще одні, більш ранні
виробники товарів і маркетологи? А їм? Ну, і так далі, і так до бескінечності. Подібна
кульутура споживання була ким-то винайдена і отримала поширення не тому, що
ніхто раніше не міг додуматися до таких кроків, а тому, що в людства не було засобів
виробництва і таких промислових потужностей для продукування такої великої
кількості товарів. Тобто, спочатку з'явилась можливість створити суспільство
вживання, а потім ця можливість почала реалізуватися в життя і наростати обертів. Це
плавно підводе до другого аргументу.

Коментувати

Постів: 23

Так-от, по-друге - суть цього твору була в тому, що людство виробляє свою філософію
життя, орієнтуючись на ті умови середовища, в яких він жив. Певні люди можуть
сказати, що я дублюю таким чином ідею Маркса, що, мов, не свідомість творить
середовище, а середовище творить свідомість. Насправді - ні. Свідомість людини і, так
би мовити, свідомість людства перебувають в постояній взаємодії з середовищем, як
формуючись під його впливом, так і формуючи середовище своїм впливом. Сучасні
мегаполіси і інше є яскравим цьому прикладом. І жоден маркетолог чи виробник
товарів не зміг би нав'язати широкому колу людей стиль життя споживання, якби саме
людство не вишло на такий рівень розвитку, коли воно змогло так широко
продукувати і споживати товари.

Коментувати

Постів: 23

Іншими словами, маркетологи і виробники товарів не створюють суспільство
споживання, вони намагаються відчути потреби людей, як усвідомлені, так і ні, і
задовільнити ці потреби. Якби людство не було готово фізично і морально до переходу
на такий рівень взаємодії з світом - широке споживання різних благ життя, то ніякі
маркетологи і виробники товарів не змогли нікому нічого, так би мовити, втюхати.
Маркетологи і вир.тов(і далі - виробники товарів) не змогли би нічого нікому продати,
аби люди не хотіли самі це купляти. Ось і все. Тому робити когось жертвами якихось
корпорацій і рекламників глупо, і просто не відповідає дійсності. В певному роді, вони
задовільняють запит, своєю роботою придаючи цьому запиту певних чітких форм, а не
створюючи його з повітря.
Якось так)

Коментувати

Admin (Фото)
Постів: 188

вам потрібно було написати оповідання з поясненнями)

Коментувати

Постів: 23

Іншими словами, маркетологи і виробники товарів не створюють суспільство
споживання, вони намагаються відчути потреби людей, як усвідомлені, так і ні, і
задовільнити ці потреби. Якби людство не було готово фізично і морально до переходу
на такий рівень взаємодії з світом - широке споживання різних благ життя, то ніякі
маркетологи і виробники товарів не змогли нікому нічого, так би мовити, втюхати.
Маркетологи і вир.тов(і далі - виробники товарів) не змогли би нічого нікому продати,
аби люди не хотіли самі це купляти. Ось і все. Тому робити когось жертвами якихось
корпорацій і рекламників глупо, і просто не відповідає дійсності. В певному роді, вони
задовільняють запит, своєю роботою придаючи цьому запиту певних чітких форм, а не
створюючи його з повітря.
Якось так)

Коментувати

Постів: 23

ой, та мені здається, що то безкінечний процес) напишу пояснення, виникнуть
питання до нього, буду писати пояснення до пояснення..там до нього також виникнуть
питання, і треба буде писати пояснення до пояснення першого пояснення..і так до
безкінечності)))))тому краще так)
і це не оповідання, а маніфест, прошу не плутати)))чи щось в такому роді, твір-заява,
загалом)тільки не так, яку копам несуть)))))))

Коментувати

Я можу навести багато прикладів агресивної реклами, яка "тисне" на споживача
змушуючи його придбати той айфон, "бо тільки з новий айфоном 13 ви виглядатиме
круто і будете особистістю". Тому людина яка легко піддається зовнішньому впливу
реклами іде і купує новий айфон навіть якщо в неї старий гарно працює лише для того
щоб хтось сказав що вона "крута", "така як усі", "продвинута". Виробники товарів
просувають свої товари на ринок рекламуючи їх у агресивний спосіб і
використовуючи зірок відомих людей. Тому споживач подивившись рекламу Олі
Полякової чи Олега Виника з новим айфоном 13 у руці напевно побіжить і купить собі
такий самий щоб бути таким як вони "просунутим".

Коментувати

До речі товаровиробники виробляють товар постійно і їм треба його комусь збувати і
маркетологи постійно працюють над тим, щоб споживач товарів постійно прагнув
"чогось нового" і мав би якійсь "незадоволені потреби". І багато з цих потреб штучно
створені маркетологами і не є першою необхідністю для споживача.

Коментувати

Сократ колись дві години простояв біля лавки крамаря і коли його спитали на що він
так довго дивився він відповів що думав без скількох речей у світі можна прожити
людині.

Коментувати