знайди книгу для душі...
Читай онлайн! Читай онлайн українською безкоштовно > Форум > Статті > Маніфест номер два - про Бога сучасності: він вмер, він жив, він ніколи не вмирав
От ви кажете про людину, яка легко піддається впливу...а чому ви вважаєте, що саме
це не є стиржневою проблемою неконтрольованого споживання? Для мене немає
людини, яка легко піддається впливу, для мене є людина, яка не розвила в собі
достатні вольові навички, аби так легко не піддаватись і не вестись на внутрішні
спокуси...так, не буду виправдовувати різних, так би мовити, гондонів, які цим
користуються і сідають на голову таким людям, впихуючи їм багато хламу, але якби у
таких людей була розвинута кульутра споживання, їм би також ніхто цього
непотрібного мотлоху не зміг би впихнути)
загалом, я писав свій маніфест про інше, але тут вже в кого що болить)
Про Сократа, думаю, ви не так зрозуміли...він засуджував непомірне споживання, або
точніше - залежність від речей. Так, з ними комфортніше, але насправді без них
можно жити і жити добре, а люди цього не розуміють...якщо брати в контексті нашої
дискусії, я вважаю, що Сократ не скільки засуджував споживання, скільки засуджував
явище, коли люди залежать від речей і відносяться до них мало не краще, чим до
інших людей, або навіть до себе...згадати ті ж самі айфони - багато хто з їх власників
відноситься до них краще, аніж до своїх друзів...якось так)
Ахах, ну якщо ви самі стали ціллю нав'язливою реклами, то що ж ви від мене хочете?)))я
ж це не виправдовую)))
Це все взаємопов'язані речі. Культура
масового споживання виникла, бо це
було вигідно великому бізнесу який
виробляє товари і якому потрібно
розширювати ринок збуту своєї
продукції, а для того маркетологи
постійно вколочують в голови людей
думки, що їм постійно щось треба
купувати нове і таким чином ці люди
підвищать власну значущість в очах
оточуючих. Тобто не через внутрішній
саморозвиток нові навички та знання, а
через купівлю автомобіля, айфона і т.н А
крім виробників товарів культура
масового споживання вигідна ще і
політикам щоб задурювати голову молоді
щоб вона не цікавилася політикою та
державними справами, а цікавилася
масовим ширпотребом: музичною
попсою, айфонами, фейсбуком і.т.н
У Сократа взагалі речей майже не було.
Його годували власні учні які приносили
йому їжу. Вони пропонували Сократу
брати гроші за навчання філософії, але
він відмовлявся. Отакий він був чоловік...
А щодо людей стійких до зовнішніх
впливів, то їх насправді небагато. Були
колись соціологічні опитування людей
кому вони довіряють коли приймають
власне рішення. То більшість людей
довіряють думці своїх рідних, друзів,
колег по роботі тобто їх в принципі
можна переконати зробити щось чого
вони не думали робити.
Культура масового споживання стала
можливою коли відбулася науково-
технісна революція та стали з'являтися
перші мануфактури. Тоді ж і стала
формуватися і така наука як маркетинг
коли капіталістам стало необхідно
ефективно розвивати виробництво та
продавати свій товар покупцеві . До речі є
багато маніпулятивних технологій
агресивного маркетингу як продати
покупцеві товар який він не хоче
купувати, або хоче та вагається купувати
чи ні. Якщо вам цікаво я можу вам
скинути посилання на авторів книг.
От цікаві автори та концепції розвитку
бізнесу в контексті взаємодії з покупцями
Роберт Чалдини, «Психология влияния»,
Гарри Фридман, «Нет, спасибо, я просто
смотрю», Тимоти Кейнингем, «Мифы о
маркетинге и лояльности потребителей»
Тимоти Кейнингем, «Мифы о маркетинге
и лояльности потребителей».
Основні прийоми якими користуються
маркетологи щоб змусити людину
придбати товар або підписати угоду.
https://sales-generator.ru/blog/kak-ubedit-
klienta-kupit/
Ну, по-перше, ви і самі відповіли на свою критику - не капіталісти створили ринок і
культуру споживання, а саме людство у результаті свого прогресу і розвитку.
Маркетологи і виробники товарів не створюють запит, насправді, вони придають йому
певну форму. Впевнений, ви не купите собі собаче лайно в якості намиста, як би вам
його не впарювали маркетологи і хто-завгодно інший...для будь-якого товару є своя
потреба і своє вікно можливостей...маркетологи і виробники бізнесу просто це окно
знаходять і формують...
А що щодо автомобіля і айфона - ну, тут якраз треба навички, вміння і саморозвиток,
аби це все придбати...проблема в тому, що навички і саморозвиток тут інструмент, а
айфон і авто - ціль, хоча мусить бути навпаки...і за політику, яка задурює голову
молоді - ну це, чесно, занадто)))молодь сама дуре собі голову будь здоров, тут і ніяких
політиків не треба)
з приводу книг за маркетологію - дякую, буду мати на увазі) якщо знайду чи побачу в
книжковому варіанті - обов'язково візьму і прочитаю)
що щодо Сократа - ну, не треба порівнювати контекст того часу і контекст нашого часу.
Як мінімум, йому приносили їжу, його годували і забезпечували усім необхіднім...по
суті це треба вважати платнею за його навчання, так само як сучасні мислителі
отримують гроші за свої труди і роботи по просвітництву..і якщо чесно, не зовсім
розумію, до чого тут Сократ, мені здається, ви його тут навели не до теми)
Маркетологи можуть навіть продати "сніг
в зимку" треба тільки знайти того хто на
це клюне. Без маркетологів виробники
товарів не могли б похвалитися
великими продажами своїх товарів
більшість з яких є абсолютно
непотрібними. Як кажуть самі
маркетологи "споживай більше, а плати
менше" і це стало девізом нашого часу.
Навіщо зіркам шоу-бізнесу 200 пар взуття
яке вони не носять та 30 норкових шуб і
безліч суконь від Шанель, Ніни Річчі,
Гуччі, Жіванши та інших брендів які вони
одягнули лише раз?
Чи потрібно одній людині 200 пар взуття
яке вона купила і не носить? А є навіть
така хвороба "шопоголік" коли людина
витрачає кошти і не може себе
контролювати. Особливого розвитку ця
хвороба отримала на Заході де широко
розповсюджені кредитні картки та діють
кредитні спілки які позичають "гроші до
зарплати" на улюблену сукню, подорож
чи купівлю ноутбука.
А в мене постійно на електрону пошту приходить навязливий спам з інтернет-
магазинів Розетка, Епіцентр, Фокстрот із пропозиціями щось терміново зі знижками
придбати хоча мені нічого не треба. Ніяк не можу здихатися цієї навязливої реклами і
рекламні банери всюду вискакують.