знайди книгу для душі...
Льокі розвернувся в сторону виходу і зробивши декілька кроків зупинився і сказав:
- А це, що таке? Я ніколи такого тут не бачив. Дивно! - він взяв з підлоги плащ і повісив його на вішалку.
Льоллі і Боллі не звернули на це увагу і розглядаючи довідник перехідних печер прослідували до виходу. Усі троє пішли на уроки.Частина третяНовий вчитель. Контрольна. Хмаранець та Машина часу. Навчання у Чарівній школі проходило в такому порядку. Спершу вчитель пояснював, як виконувати завдання, що потрібно знати, якими книгами і довідниками скористатися. Потім усі учні з допомогою вчителя виконували те завдання разом, тобто кожен брав на себе ту частину, з якою найкраще вправлявся. Вчитель слідкував за виконанням і допомагав учням.
Контрольні роботи виконувались так само, тільки без участі вчителя. Дітям задавали виконати складну задачу або завдання і вони повинні були вирішити її самі.
У школі дітей привчали до дружньої роботи, адже усі вчені чарівної країни вважали, що поодинці можливо тільки їсти пиріжки і то, тільки тоді коли дозволяє совість. А виконувати складні і не зовсім складні завдання потрібно разом, адже тільки разом можливо зробити усе, що забажаєш.
В той день у наших героїв першим уроком була контрольна по хімії. Так, так, нічого дивного, що в четвертому класі уже вивчають такий предмет. Адже у Чарівній країні хімія займає основне місце у навчальному процесі. Учні, навіть молодших класів на уроках можуть виконувати різні цікаві досліди і експерименти.
Льоллі і Боллі зайшли в клас, коли вже всі були на своїх місцях.
- Дивись Боллі, Сніжок буде навчатися з нами - сказав Льоллі.
- Побачимо, на що він здатен - сказала Боллі і оглянувши навкруги додала - Щось Шмоллі не має. Я за нього починаю хвилюватись.
- Не хвилюйся. Це ж Шмоллі, нічого з ним не буде. Все добре - заспокоїв її брат. В клас зайшов великий білий заєць і сказав:
- Добрий день, діти! Я ваш новий вчитель по експериментальній хімії. Звати мене Іван Петрович.
В класі почулося тихеньке хіхікання.
- Так, розумію, моє ім’я для вас звучить незвично, але я думаю ви скоро звикните - сказав він і продовжив - Мені прикро починати наше знайомство з контрольної, але у нас немає вибору і заодно, я побачу хто на що здатен.
Останні слова були сказані з посмішкою і всім стало легше і спокійніше.
- Сьогоднішнім вашим завданням буде створення штучної хмари. Ви розподіліть собі обов’язки, а поки я попрошу мого сина мені допомогти принести всі необхідні елементи.
У класі всі заговорили пошепки, а Сніжок вийшов до дошки.
- Так, Сніжок мій син і ми прибули здалеку. Прошу вас поставитись до нас доброзичливо і прийняти такими, як ми є - сказав Іван Петрович і звернувшись до Сніжка додав - Пішли, принесемо усе для контрольної.
Після цих слів вони вийшли, а в класі почалось розподілення обов’язків.
- Я буду виконувати основну роботу - сказав Льопо - адже я хмаранець і найкраще знаю все про хмари.
Всі погодились.
- Я буду розставляти всі прилади - сказала Боллі - Адже я люблю, щоб був порядок.