Читай онлайн

знайди книгу для душі...

Головна > Книги > КООПЕРАТИВНА ДЕРЖАВА — НОВЕ МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ

Із легенди про біблейський рай ми знаємо, що людям цілком довіряти не можна, бо міфічне яблуко вони все одно «поцуплять». І такий собі міфічний змій, що ніби-то уособлює спокусу, тут ні до чого. Рішення визріло в їх первісних головах усвідомлено і за це вони понесли цілком справедливе покарання, але навіть після цього, вже на Землі, в їх діях нічого не змінилося.

У відомій повісті братів Вайнерів «Ера милосердя» автори устами головного героя напрочуд точно формулюють уособлення світового зла: «Якщо є на світі диявол, то він не козлоногий рогач, а він дракон з трьома головами і голови ці – боягузство, жадібність, зрада. І якщо одна прикусить людину, то дві інших доїдять її вщент».

Тобто мова йде не про якісь міфічні прояви вселенського зла, а про добре знайомі і дуже поширені у повсякденному житті людські негативні якості. Тому смію стверджувати, що кого б ми не уявляли першоджерелом всесвітнього зла, його все одно генерують і проявляють через свої дії самі люди. І якщо зло сприймати як енергетичний прояв (а так воно і є), то будь який первинний його імпульс має здатність множитися та поширюватися, не дивлячись на відстані та перепони і багатократно підсилюючись, викликати синергетичний шквал негативного спрямування, що руйнує «все і вся». І щоб суцільне лихо не охопило весь світ і він просто не загинув, Господь пильно слідкує за нашими діями, міцно тримаючи у своїй руці «чарівний запобіжник», який стримує нас від самознищення. Тому я впевнений: Він усе одно має надію, що Його діти хоча б колись стануть розумнішими, толерантнішими та конструктивними у своїх діях. Тому наше першочергове завдання ­– якнайшвидше припинити генерувати взаємне зло у нашому планетарному «гуртожитку» і стати справжніми homo sapiens, що виправдають усі Божі сподівання, будуючи на Землі саме такий рай, який ми колись безглуздо втратили.

Етичне виховання нації. Етика взаємовідносин у суспільстві

Надважливу роль у створенні гідного климату у соціумі грають міжлюдські етичні взаємовідносини. Звичайно, що на їх якість більшою мірою впливають культура та освіченість нації, певні багато вікові навички людського спілкування, релігійні та сімейні традиції.

А що робити, коли всі перераховані фактори в силу соціального, економічного та інтелектуального занепаду країни, а значить, і більшості нації, опинилися «нижче плінтуса»? І коли будь-які роз’яснювальні лекції та профілактичні заходи нікого з тих, на кого вони розраховані, зовсім не хвилюють? Коли хамство та зневага до ближнього, а іноді й просто фізична сила вважаються проявом доблесті? Коли той, хто хоч на «копійчину» розбагатів будь-яким засобом, може дозволяти собі плювати на інших, уявляя себе «пупом землі»? Нормальна частка суспільства чекати поки зміниться кілька поколінь і все владнається еволюційним шляхом не може, тим більше, що подібне все одно народить подібне, а може ще й гірше. До того ж усі перераховані вади супільних відносин напряму впливатимуть на швидкість та якість розбудови нової держави.

І хоч на хамство і силу в народі може знайтися така ж сама сила, такий підхід вже не влаштовує саму державу, бо, як буде зазначено у подальшому розділі «Державна доктрина громадської безпеки країни та нові правоохоронні органи держави», спокій та правопорядок у суспільстві має бути перш за все.

Тому нова держава всіма своїми можливостями разом із свідомою частиною суспільства має дієво втрутитися саме в проблему етики взаємовідносин та превентивного ефективного виховання навіть жорсткими методами осіб, що «випали в астрал» від удаваної власної значущості і зневажають будь-які принципи добросусідських відносин. Це вже, суворо кажучи, – примушення стати достойним громадянином своєї країни.

Попередня
-= 28 =-
Наступна
Коментувати тут.


Ваш коментар буде першим!