знайди книгу для душі...
Несподівано задзвонив телефон.
– Алло? – швидко вхопив слухавку хлопець. – Доброго дня, Андрію, – почув шефа. – Ти вже на роботі? Дивне запитання – він же відповідав на дзвінок своїм голосом зі стаціонарного телефону, встановленого саме в його кабінеті в редакції. Але з ким не буває?
«Мабуть, шеф не виспався сьогодні», – подумав і відповів:
– Так. – Тут така справа – терміново потрібно зробити репортаж з
однієї фабрики. Власники замовили. Там якісь напівфабрикати виробляють, здається, пельмені, вареники, ну, ти розумієш. Треба написати, тільки якось нестандартно – які ці пельмені смачні й корисні, які технології нові й просунуті...
– Пельмені корисні? – не втримався Андрій. – А чому б і ні? Скількох студентів від голоду рятують... Щось придумаєш, ти ж у нас творча особистість. Записуй координати! Шеф продиктував адресу, прізвище гіда по фабриці, який зустріне біля прохідної.
– Поїдеш на редакційній машині з Павлом Захаровичем, він ще й пофотографує. Ну все, успіхів! Як напишеш, занесеш, особисто почитаю. – Гаразд, – Андрій поклав слухавку. «Оце привалило завданнячко з самого ранку, – гмикнув журналіст. – Е-ех, єдина втіха, що дорогою Захарович знову байок порозказує. От у кого варто було б взяти інтерв’ю. Така скарбниця пропадає!»
Кімнату знову наповнив лемент телефону.
– Слухаю... – І ще, забув сказати, – кинув шеф. – Сан Санич передавав тобі привіт, а ще говорив, що в нього є свіжа інформація від Інтерполу чи то спецслужб щодо того розслідування з картиною. Днями він завітає до редакції. То ж будь напоготові. Ну все, не барись, машина давно чекає! – Добре, – Андрій повісив слухавку й покрутив у руках диктофон. «Тож справу ще не закрито… Цікаво, яке ж продовження?» ***
Криві графіків на презентації йшли вгору. За всіма показниками за місяць компанія «Грізлі» стала успішнішою. Єдине, що зменшилося, звісно, не відображене на графіку – видатки до благодійних фондів. Ці кошти пішли на розширення виробництва, а більша частка на підвищення зарплат керівникам департаментів. Та й про себе Олексій також не забув.
– Це ти, Гришо, дуже добре придумав, – директор походжав кімнатою, коментуючи пропозицію нового піар-менеджера компанії.
Ураз він зупинився біля картини на стіні. На ній пінився якийсь морський пейзаж «за мотивами Айвазовського», кольори підібрані в тон інтер’єру.
– Стоп. Хто повісив сюди цю фігню? – несподівано запитав Олексій. Знаючи точно, що не співрозмовник, Григорій Станіславович, директор буквально зірвав картину зі стіни й метнувся до секретарки. – Віро, зателефонуй цим горе-дизайнерам! Щоб подібної мазанини в своєму кабінеті я не бачив! Так і скажи! Нехай подумають. За що їм гроші платять? Олексій повернувся до кабінету. Низькопробне псевдомистецтво він відчував дуже тонко, як-не-як мав чималу колекцію картин. Йому дуже не подобалися гламуризовані замашки багатьох псевдомитців, що, власне, і плодили подібні витвори.
– Так, біс із нею, з карти... мазаниною цією, – Олексій умостився за стіл. – Давай, Гришо, розкручуй усе в медіа, телебачення підключай, газети. Грошей я не шкодую, проте дивись – без непотрібних рухів, зрозумів? – Усе буде так, як скажете, Олексію Івановичу, – закивав піарщик – Ну тоді все. До роботи! Заклопотаний підлеглий зник за дверима. Олексій сів в улюблене крісло. Тепер, коли в компанії все більш-менш налагодив і підігнав під себе, працювати стало легше. Глянув на стіну, де ще стирчав гачечок, на якому висіла картина.
Davidgn 06.01.2025
Коментар буде відображений після підтвердження модератором
KegareNout 04.01.2025
Коментар буде відображений після підтвердження модератором
Buriakvova 26.11.2014
Я б назвав цю книгу "щоденник" ("біографія" ) не більше. А взагалі враження від прочитаного позитивне . На трійку